Monday 5 March 2012

streamyx


Alkisah streamyx..7/1/12

dulu masa daftar di telekom risau jugak..nanti ada ke masa nak beronline ni..dah le sebulan bil mahau..berbaloi ke tidak..
Hmm sekarang Nampak nya aku xde masa nak tengok tenet..bukan sbb xde ms nak b’online tp laptop kena berebut ..ngn Ku n anak2..Ku pantang bk tenet..download naruto,tgk online naruto, bola n bola lagi...
Anak2 pulak..upin ipin, mr bean, diego,dora..tom n jeri..abc..dan mcm2 lagi..nak2 lg adhwa skrg dh pandai tekan2 sendiri...

ibu jgk la yang tpaksa curi2 masa...n mlm ni berjaya mengupdate blog ngan 2 entry..hehehe..

pastu nanti astro pulak ye..sama jgk terpikir2 nanti ada ms ke tgk cite kt astro..klu ada channel kartun n bola..alamatnya memang aku duk baca surat khabar jelah je..hee..so tuk astro masih lg dlm ptimbangan...tp rasenya dgn pekembangan sekarang ni klu xde astro xsyokkk..

n satu lg..kalau la siri kartun animasi NORA tu..UMMI,CERITALAH PADA KAMI..akan ditayangkan kt astro...abisla aku klu xde astro gak..skrg pn byk citer pasau NORA n ANK2 kt asrto...n byk kali aku terlepas..

dan lagi satu lg..kesian en somi..klu ada plawanan bola liverpool lawan gak sibuk le mengangkut kami keluar tgk bola kt kedai..n sambil makan2...2jam ..huh  ..berasap aku n anak2...

so apa kata servay..hhuhuuu..kita tungguu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...